Fabrica Dacia oprește activitatea pentru cinci zile, la uzina din Mioveni, începând de joi. Întreruperile repetate de la începutul anului până acum afectează producția cu aproximativ 1.400 de mașini pe zi, a declarat Viorel Ungureanu, lider de sindicat, scrie Mediafax.
Fiecare zi în care nu există producție la uzina Dacia înseamnă o pierdere de aproximativ 1.400 de mașini, a spus, pentru Aleph News, Ungureanu.
Industria auto este ținută în loc de criza unor componente electronice care se produc în Asia.
Care este cauza acestei măsuri luate de companie
Mai mulți producători de mașini, printre care și Dacia, sunt nevoiți să oprească activitatea pentru că nu primesc la timp aceste piese.
De joi, și fabrica de la Mioveni oprește activitatea timp de 5 zile.
„De la începutul anului, activitatea fabricii de la Mioveni a fost oprită de mai multe ori pentru că lipsesc aceste microcipuri. Întreruperile afectează peste jumătate din producție. Acum, angajații uzinei nu vor lucra în zilele de 2, 3, 4, 5 și 10 septembrie. Asta înseamnă, zilnic, o pierdere de aproximativ 1.400 mașini”, a declarat liderul sindicatului Dacia Mioveni.
Oprire în totalitate
Fabrica de Vehicule este oprită în totalitate, a mai spus Ungureanu.
Viorel Ungureanu spune că angajații sunt îngrijorați de aceste întreruperi, dar programul este stabilit în funcție de piesele pe care le au la dispoziție.
Aproximativ 11.000 de angajați stau de joi acasă.
Porsche va deschide prima sa fabrică din afara Europei, în Malaezia
Producătorul de maşini sport Porsche va inaugura anul viitor prima sa fabrică din afara Europei, în Malaezia, care-i va permite să-şi consolideze poziţia pe pieţele emergente din sud-estul Asiei, transmite DPA, scrie Agerpres.
"În Malaezia se va realiza, începând din 2022, asamblarea finală a modelelor specifice pentru piaţa locală. Fabrica va opera în paralel cu actualele unităţi de producţie ale Porsche din Europa", se arată într-un comunicat al grupului german.
Maşinile vor fi produse de Sime Darby, care a început operaţiunile pe plan local în 1982 pentru BMW şi Land Rover, apoi şi pentru alte branduri, cum ar fi Hyundai şi Mazda.
Malaezia este a treia mare economie din sud-estul Asiei şi timp de decenii a fost un hub pentru producţia de maşini, produse electronice şi medicale. Conglomeratul Sime Darby este de mult distribuitor local pentru vehiculele Porsche în Malaezia.
Separat, Porsche a anunţat un nou centru de cercetare-dezvoltare la Shanghai. Luna trecută Porsche SE, cel mai mare acţionar al Volkswagen, cu o participaţie de 31,4%, şi-a îmbunătăţit previziunile financiare, urmând să obţină în acest an un profit după taxe între 3,4 şi 4,9 miliarde de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SUA și Coreea de Sud blochează transporturile de petrol din Coreea de Nord. Cooperare ilegală cu Rusia, suspectată
- Horoscop 27 martie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care trebuie să facă schimbări la serviciu. Șefii te vor privi cu alți ochi
- Musaca de post, rețeta simplă. Cine a zis că fără carne n-are gust?
- Ruptura dintre Harry și William, tot mai adâncă. Condiția Ducelui de Sussex pentru a veni de Paște în Marea Britanie
- Modificare majoră în Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu (AFM): Am învățat de anul trecut / video
- Șoferii, constrânși fizic să reducă viteza. Titi Aur, despre măsura care îi deranjează pe teribiliști: Forțată, dar necesară! / video
- Cele mai vândute telefoane din lume. Samsung nu este nici măcar în top 10
- Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu, AFM: Buget record! Actele necesare
- Mircea Coșea analizează ”războiul șefilor de la guvern cu șefii BNR”: Trebuie să ne speriem!
- Noi reguli în aeroporturile din România, din 31 martie. Poliția de Frontieră explică ce se schimbă odată cu intrarea în Schengen aerian