Data publicării:
400.000 de clienți UniCredit au fost victimele hackerilor
UniCredit a anunțat că aproximativ 400.000 de clienți italieni au fost afectați în urma atacurilor cibernetice din ultimile 10 luni. Reprezentanții UniCredit au declarat că nu au fost furate parole în atacul din septembrie-octombrie 2016, respectiv iunie-iulie 2017, în schimb au putut fi accesate date personale.
Deși nu au fost furate parole, în urma acestor atacuri, s-au putut accesa date personale și detalii financiare a aproximativ 400.000 de clianți ai UniCredit, ceea ce reprezintă cea mai gravă încălcare a datelor raportată vreodată de un creditor italian.
Atacul fusese menit să afecteze un partener comercial al băncii pe care cei de la UniCredit nu l-au identificat. Reprezentanții băncii au sesizat abia luni sau marți cele două atacuri cibernetice care au expus datele clienților, însă nu își pot explica exact cum au reușit hackerii să obțină datele clienților.
Banca a adoptat toate măsurile necesare pentru prevenirea repetării unui asemenea atac. Au fost informate deja, în acest sens, autoritățile abilitate din Italia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News