Data publicării:

10 tehnici pentru a nu deveni delăsători la locul de muncă

Autor: Alexandru Ichim | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

Cea mai mare capacitate a minții este de a se concentra pe un singur lucru pentru o perioada mai lungă de timp. Concentrare înseamnă atenție, iar dacă îți dorești să îți crești puterea de concentrare e nevoie să îți dezvolți abilitatea de a acordă atenție unui anumit gând, unei sarcini sau unui obiectiv pentru o perioada de timp, fără a lasă distragerile să întrerupă concentrarea.

În opinia psihologul Alexandru Pleşea, cunoscut opiniei publice drept Antrenorul Minţii, odată ce am crescut puterea de concentrare, automat avem mai multă energie și atenție în tot ceea ce facem, încât devină o experiență meditativă.

“Odată ce te poți concentra, fericirea ta crește. De ce? Pentru că lucrezi mai eficient, ești mai productiv și astfel dispare stresul. Fie că e vorba de o discuție cu un client sau rezolvarea unui task la birou, reușești să pui atenție în ceea ce primești și faci, iar mintea ta devine mai ageră, reușind să îți facilitezi muncă”, explică specialistul.

10 tehnici pentru a nu deveni delăsători la locul de muncă

Psihologul Alexandru Pleșea afirmă că sunt cel puțin 10 tehnici simple prin care putem crește puterea de concentrare de la o zi la alta:

1. Pune o floare pe birou, aduci natura lângă tine. 

2. La fiecare oră, ridică-te cel puțin 10 minute. Limfa trebuie să se miște! 

3. Când primești o sarcină, ordonează timpul pentru ea! 

4. Fiecare task este o provocare pentru tine. 

5. Înainte să pleci la lucru, vizualizează-te concentrat! 

6. Lasă bârfele pentru cei slabi! 

7. Scrie mesaje de recunoștință atunci când te simți epuizat. 

8. Pune-te în folosul altora, dar nu tot timpul! 

9. Măsoară ce lucrezi, prin rezultatele care vin. Nimănui nu îi plac lăudăroșii.

10. Depășește fișa postului. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel