1.000 de magazine Zara, Bershka și Pull&Bear se ÎNCHID. Moda, LOVITĂ de pandemie
Compania Inditex, care deține Zara, Bershka sau Pull&Bear, a anunțat că va închide 1.000 de magazine mici în următorii 3 ani pentru a face loc magazinelor online și celor mari.
BBC transmite că Inditex este gata să cheltuiască 900 milioane euro pe an, timp de 3 ani, pentru a se recupera din pierderile masive din timpul restricțiilor impuse de autorități. Astfel, compania a avut prima pierdere trimestrială din istorie, de peste 400 de milioane de euro.
Accentuarea tendinței deja existente
„Carantina accelerează trendurile existente, forțând retailerii să realizeze începutul erei digitale”, a spus analistul Sophie Lund-Yates. „Deținătorii Zara lucrau deja la îmbunătățirea capacităților online, însă restricțiile au dus la grăbirea acțiunilor”.
Astfel, după ce vânzările online au crescut cu 95% în aprilie, compania se așteaptă ca partea online a vânzărilor totale, care este la 14% în acest moment, să crească până la 25% în 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News